مروارید اندیشه کمیجان

این وبلاگ تصمیم دارد با بنیه کارشناسی و کمک مجموعه ای از کارشناسان خبره و اندیشمندان، توانمندیهای ویژه و منحصر به فرد را با بیان علمی و کارشناسی در حوزه شهرستان کمیجان به تصویر کشیده و منعکس نماید.

مروارید اندیشه کمیجان

این وبلاگ تصمیم دارد با بنیه کارشناسی و کمک مجموعه ای از کارشناسان خبره و اندیشمندان، توانمندیهای ویژه و منحصر به فرد را با بیان علمی و کارشناسی در حوزه شهرستان کمیجان به تصویر کشیده و منعکس نماید.

جاده اصلی شهرستانهای:خنداب،کمیجان وبحش ساروق اراک ، جوابگوی نیا زفعلی و بار ترافیکی روز نمی باشد.

      مسیر مواصلاتی اصلی دایره ای و حلقه ای محور:اراک-آهنگران-ساروق-کمیجان-میلاجرد-خنداب-اناج--اراک که بسان نخ تسبیح نقاط عمده سکونتگاههای مطرح شهرستانهای کمیحان،خنداب و فراهان و خوشه های مر بوط به آنها را:دولت آباد،غیاث آباد،فارسیجان،کرکان علیا،کرکان سفلی،علی بلاغی،طور سینا،کلاغ نشین،جیریا،قطار آقاج،بهادرستان،یساول، ،دره سبز، سوسن آباد،چلبی ،اسفندان ،کلوان،خمارباغی،راستگردان،وفس،تکیه،چهرقان،سیجان،طرلان ولید آباد،آمره،ولازجرد،قره گل،ینگ ملک علی آباد، سردارآباد،سبز آباد،آقجه کهریز،فامرین ،نهرپشته،اکبر آباد ،خسروبیگ،فتح آباد،فضل آباد،سمقاور،درویشان،عود آقاج ، میدانک،سوران،محمودآباد ،دیز آباد،غینرجه،دهنو،مست علیا، مست سفلی،اناج ،ایجان؛لنجاب،آقداش،خسبیجان جوشیروان،جاوسیان،چزان،مهدی آبادو ... با قدمت صد ها سال د ر اشکال:جاده خاکی مالرو،جیپ رو،شو سه بدون مشخصات فنی ٍشوسه با مشخصات فنی،آسفالته درجه 2 و درجه 3  به هم متصل  وعبور و مرور بین این نقاط و مرکز استان تسهیل نموده است،  اکنون بجای ارتقاء ظرفیت و کیفیت در حاشیه قرار گرفته است، که چند نکته ودلیل  برای رد این تصمیم  کافیست:1-قدمت تاریخی که این محور مواصلاتی در طول ادوار همیشه دارای تغییرورشد مثبت بوده است2-تغداد روستاها ،خانوار،جمعیت بهره بردارکه با توجه به این شاخصهای برنامه ریزی این محور حائز اولویت های نخست را شامل میگردد. 3-کشاورزی و تولید،اقلیم مساعد و مناسب برای اشتغال4-قدرت نگهدارندگی جمعیت و جلو گیری از مهاحرت   

          اهالی  شهید پرور و زحمتکش واعضای محترم شوراهای اسلامی شهرها و روستا های : ساروق،کمیجان، میلاجرد ،خنداب،حاورسیان،اناج دولت آباد،غیاث آباد،فارسیجان،کرکان علیا،کرکان سفلی،علی بلاغی،طور سینا،کلاغ نشین،جیریا،قطار آقاج،بهادرستان،یساول، ،دره سبز، سوسن آباد،چلبی ،اسفندان ،کلوان،خمارباغی،راستگردان،وفس،تکیه،چهرقان،سیجان،طرلان ولید آباد،آمره،ولازجرد،قره گل،ینگ ملک علی آباد، سردارآباد،سبز آباد،آقجه کهریز،فامرین ،نهرپشته،اکبر آباد ،خسروبیگ،فتح آباد،فضل آباد،سمقاور،درویشان،عود آقاج ، میدانک،سوران،محمودآباد ،دیز آباد،غینرجه،دهنو،مست علیا، مست سفلی،اناج ،ایجان؛لنجاب،آقداش،خسبیجان جوشیروان،جاوسیان،چزان،مهدی آبادو ... ،همه ما در پیشگاه خدا مسئولیم ومکلف هستیم تا از مسئولین ومتولیان  محترم باهم درخواست وتقاضا و پیگیری کنیم تا این شاهرگ  و محور مواصلاتی حیاتی وحلقوی این مناطق به راه دو بانده تبدیل شود چراکه وضعیت فعلی جوابگوی بار ترافیکی فعلی نمی باشد.واطمینان داریم که مدیران دلسوز با آگاهی کامل از محرومیت این مناطق از هیچ  تلاشی دریغ نخواهند کرد انشاا..، تا نگرید طفل کی نوشد لبن؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد