مروارید اندیشه کمیجان

این وبلاگ تصمیم دارد با بنیه کارشناسی و کمک مجموعه ای از کارشناسان خبره و اندیشمندان، توانمندیهای ویژه و منحصر به فرد را با بیان علمی و کارشناسی در حوزه شهرستان کمیجان به تصویر کشیده و منعکس نماید.

مروارید اندیشه کمیجان

این وبلاگ تصمیم دارد با بنیه کارشناسی و کمک مجموعه ای از کارشناسان خبره و اندیشمندان، توانمندیهای ویژه و منحصر به فرد را با بیان علمی و کارشناسی در حوزه شهرستان کمیجان به تصویر کشیده و منعکس نماید.

دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان مرکزی

در دور دوم سفر ریاست محترم جمهوری به استان اقدامات انجام شده پیرامون را ه اندازی بیمارستان امام علیٍ کمیجان  ایجاد مراکز اشتغال و راه اندازی کارخانجات در شهرک صنعتیٍ کمیجان،احداث کارخانه سیمان کمیجان،توسعه صنایع دستی،توجه به میراث  فرهنگی،احداث جاده وفس_آقچه قلعه جهت نجات شهرستان از بن بست وایجاد جاذبه تاریخی ٍفرهنگی وطبیعی برای وفس  پیگیری خواهد شد ومردم به مقایسه اهداف تعیین شده در  دور اول و اقدام عملی مسئو لین استان در برابر شهرستان تازه تاسیس کمیجان خواهند پرداخت.
نظرات 5 + ارسال نظر
ارم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.eramgroup.blogsky.com

سلام.خدا به هر کس که برای مردم کار میکند توانایی بدهد.موفق و شاد باشی به ما هم سر بزن.منتظر نظراتت هستیم.

عمو دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

در زندگی روز مره ما فارغ از خوبیها و بدیها ، نکاتی هستند ساده ، زیبا و دوست داشتنی که ما به سادگی از کنار آنها می گذریم و بلاگ « فکر نو» بر آنست با ارائه نکات خواندنی و قابل تأمل لحظات شاد و مفیدی را برای شما عزیزان فراهم آورد . پس با ما بمانید تا همیشه .... شاد باشید و با امید زندگی کنید.

باسلام اولین نکته را خواندم بسیار جالب بود ارتباط خواهم داشت.

عمو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.pardiseshgh.blogsky.com

حکایت و شرح حکایتی نو در وبلاگ فکر نو .... منتظر حکایت ها و نکته های زیبای شما هستم ....دوستار همیشگی شما - عمو

غلامعلی کمیجانی چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام از لطف و محبت و راهنمایی های شما متشکرم امید وارم همیشه ما را کمک کنید و قطعا به کمک شما احتیاج داریم

غلامعلی کمیجانی چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام هر دو درخواست و سوال جنابعالی مورد تایید ماست و حتی از خواسته های جمع دوستان شورا است ولی متاسفانه منطقه مورد سوال شما در طرح جامع که در دو سال پیش تصویب شده از محدوده شهر خارج شده و ما در تلاش هستیم در اولین تغییر محدوده به این مهم دست پیدا کنیم و در خصوص کنار گذر که از وظایف اداره راه می باشد به کمک رفتیم تا حداقل قسمت باز شده را آسفالت کنیم که متاسفانه دوستان عیسی آبادی به شدت جلو گیری کردن و اجازه کار را ندادند و مانع شدند

با سلام ضمن تشکر
راه وفس -آقچه قلعه با اولویت ترین و ضروری ترین محور موردنیاز استان حتی از جهت ایجاد همگرایی مرکز استان با شهرستانهای ساوه وزرندیه میباشد که با اراک مسافت ۲۰۰ کیلومتری را باید از مسیر سلفچگان طی کنند نیز میباشد ولی بدلایلی نا مشخص در حاشیه قرار گرفته ومحورهاییکه در برنامه نبودند در سر لوحه برنامه های استان قرار گرفته اند چرا باید منطقه ای با بیش از ۵۰۰۰۰نفر جمعیت سالیان سال ۱۵۰ کیلو متر مسافت اضافی و غیر ضروری را دور بزنند ؟ ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد